جشن بزرگ قرآن و عترت در نیشابور برگزار شد
کد خبر: 4192975
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۸

جشن بزرگ قرآن و عترت در نیشابور برگزار شد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور گفت: جشن بزرگ قرآن وعترت باحضور ۶۰۰ قرآن‌آموز از 40 روستای کم‌برخوردار نیشابور در اردوگاه فرهنگی تربیتی باغرود این شهرستان برگزار شد. 

قرآن و عترتعلیرضا سیدآبادی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان رضوی اظهار کرد: جشن بزرگ قرآن و عترت, 18 دی ماه، با حضور ۶۰۰ قرآن‌آموز از 40 روستای کم‌برخوردار نیشابور به همت مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت قمر بنی هاشم(ع)، با همکاری گروه جهادی شهید دیالمه و کانون فرهنگی تبلیغی مهدی‌یاران در نیشابور برگزارشد. 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور بیان کرد: همچنین جلسات آموزش قرآن همراه با کلاس‌های سبک زندگی توسط ۱۵ مربی جهادی قرآن کریم در روستاهای کم‌برخوردار نیشابور برگزار شده است. 

وی تصریح کرد: آموزش قرآن بین دانش‌آموزان هفت تا ۱۴سال توسط مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت قمر بنی هاشم(ع) نیشابور انجام شده و در جشن بزرگ قرآن و عترت چند قاری، حافظ و پنج گروه سرود از دختران و پسران روستاهای کم‌برخوردار اجرای برنامه کردند و در این مراسم هدایا و جوایزی به قرآن‌آموزان برتر اهدا شد.

رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی نیشابور ادامه داد: در این مراسم معنوی به روح پرفتوح شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای مظلوم حادثه تروریستی کرمان ادای احترام شد و قرآن‌آموزان به همراه مربیان خود سرود سلام فرمانده را خواندند. 

وی در پایان گفت: در این مراسم معنوی قرآن‌آموزان بر مزار شهید گمنام در اردوگاه شهید رجایی باغرود حاضر شده و یاد و خاطره شهیدان والامقام را گرامی داشتند و با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق کردند.

انتهای پیام
captcha